3 ianuarie 2012

Un beep la fix :))

Ce seara amuzanta ! Primesc beep la fix ... J Mister B. ce s’o fi gandit, daca tot mi’a zis ca inca ma iubeste hai sa imi si demonstreze... Bai baiatule, cred ca ma confunzi cu copilele care au fost in viata ta dupa mine ... Nu asa imi demonstrezi... Si nici nu am nevoie sa imi demonstrezi, e in zadar ... Nu te’ai schimbat deloc. Si ai vazut ca nu sunt de acord cu omul care esti sau care ai devenit. Si te mirai de ce ti’a zis o tipa ca esti badaran !!! J Poate ca atunci cand te iubeam nu te vedeam cu adevarat . In fine... Ideea e ca simti si tu ca ai nevoie de o schimbare, dar esti asa slab, incat crezi ca ai nevoie de o persoana sa te schimbe... Si crezi ca doar eu te pot schimba in barbatul pe care si l’ar dori orice femeie. Ei bine afla ca eu nu am rabdarea sa te schimb. Nu mai am sentimentul acela care sa ma faca sa am rabdare cu tine. Ar trebui sa stii ca spre binele tau trebuie sa te schimbi, si in nici un caz nu trebuie sa existe o persoana pentru care sa te schimbi sau care sa te ajute sa te schimbi.

Ajuta’te singur... Si candva te vei indragosti din nou... Si nu de mine... Eu nu mai pot face parte din viata ta, si stii de ce ... Nu iti pot ramane decat o foarte buna amica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu