14 ianuarie 2012

Pentru tine...

Am inteles ca vrei sa uit tot ceea ce simt pentru tine... Nu e chiar asa simplu. Eu am vrut sa te uit pe tine, asa mi’ar fi fost mai simplu. Insa nu ma lasa amintirile cu noi, clipele petrecute impreuna... Cu ele ce sa fac? Tu nu stii ca atunci cand ma tineai in brate, cand dormeai cu mine in brate de fapt tineai in palma si sufletul meu cu tot ceea ce purta el pentru tine?! Nici eu nu am stiut asta, mai bine zis nu am vrut sa recunosc... Ma minteam singura, sperand ca o sa imi treaca... In ziua in care am realizat asta m’am speriat... Stiam ca iubirea vine la pachet cu suferinta... Mai devreme sau mai tarziu... Si a venit...

Ma minteam ca esti al meu si numai al meu... Nu ai fost niciodata... Poate ca nu am stiut cum sa te fac al meu...

Las timpul sa treaca si sa rezolve el tot... Pana atunci ramai adanc in sufletul meu...

Iar eu... o sa fiu bine !!! J


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu