3 ianuarie 2012

Superficialitate

Ma gandeam intr’o zi ca nu mai exista iubire adevarata... Cat am putut sa gresesc... Mai exista, doar ca sunt oameni care sunt atat de superficiali... si iubesc superficial.

De ce zic asta ? Pentru ca majoritatea baietilor au ajuns sa iubeasca “ambalajul” si continutul... treaca mearga. Ma intreb oare cati dintre ei stiu exact ce vor de la o fata? Si nu ma refer la aspectul fizic... J Ca asa toti vor una “buna”, full option... Dar ce va faceti mai baieti cand frumusetea ei e direct proportionala cu prostia ? Va complaceti si asa... Ca deh, e vorba de imagine... Aveti una buna care spune despre voi cat de buni sunteti ... Buni la ce???, stau sa ma intreb...

Nu am nimic cu cei care isi doresc femei frumoase si proaste ca sa le faca cum vor ei. Ei stiu de ce le vor... Atata isi doresc ei... Fiecare isi doreste cat vrea... mai mult sau mai putin... Insa am o problema cu cei care se multumesc asa, desi si’ar dori altceva. Dar pana la urma e problema fiecaruia. J

Atata mai pot spune: M’am saturat de oamenii superficiali... Fiti oameni cu caracter, hotarati’va ce vreti cu adevarat de la viata, aveti coloana vertebrala...

Un comentariu:

  1. fiecare isi doreste cat poate duce;)..eu ti-am mai spus: singura ta greseala e ca ai pretentii si asteptari prea mari de la oameni mult prea mici din punct de vedere sentimental, dar si intelectual.
    Si inca ceva: niciodata sa nu te simti vinovata pentru ca nu ai putut "salva" un om din decaderea lui emotionala! Ce isi face cineva cu mana lui, nimeni nu poate repara! Dupa fapta si rasplata, draga mea! Chiar daca roata se va intoarce, va fii prea tarziu!

    RăspundețiȘtergere