10 noiembrie 2010

Sa inghetam sentimente !

Se pare ca cineva isi da seama cand pot sa scriu. Deci ma cunoaste destul de bine. Interesant ! Vorbind cu iubitul meu pe mess in seara asta despre moartea unui prieten si'a dat seama ca pot scrie si mi'a zis in 5 minute sa ii scriu o proza trista. Am crezut ca voi avea nevoie de 10 - 15 min. Dar nu a fost asa. Ideile mi'au venit imediat. Si iata ce a iesit . Merci iubitu' :*

" De ce a trebuit sa avem sentimente???de ce tot ce se intampla in jurul nostru tre sa ne atinga acolo unde doare mai tare… in suflet. Ca sincer cred ca doare mai tare decat in cot sau in cur… asa cum folosim noi expresiile astea… eronat totusi…, eu zic ca ma doare la 2 metri in spate  :P  De ce sa nu trecem prin viata asta fara sa simtim decat ce e bine. De ce tristete? De ce regrete?  De ce ne place sa ne simtim tristi? Pentru ca am observat eu ca ne complacem atat de mult in situatii din astea, ne place al dracu de tare sa ne simtim asa… si stiu de ce… vrem compasiune… vrem sa stim ca cei de langa noi ne sunt alaturi… vrem sa nu ne simtim singuri. Ca hai sa fim seriosi… Prietenii sunt alaturi mai mult la rau decat la bine. Se bucura si ei cu tine… dar mai mult sunt tristi alaturi de tine. Simt si ei macar pe jumatate ce simti si tu si asta e de ajuns pt tine.
 De ce ne afundam in negura asta tampita de sentiment? Cica asa suntem oameni. Daca nu simtim nimic… suntem numiti neoameni. Si totusi simtim dar incercam sa nu aratam. Si doare al dracu de tare cand nu vrem sa impartasim nimic din tot ce ne atinge. Uneori ne dam zmei, ca pe noi nu ne atinge nimic. Dar stiu ca o doare si pe ea, si pe el, si pe tine, si pe mine. Ca doar suntem oameni J
Daca nu simti nimic cica ai suflet de gheatza. Dar numai tu stii ce simti. Eu doar vad ce imi arati tu . Daca tot se spune ca ai suflet de gheata, de ce sa nu poti ingheta sentimentul … sa il arunci peste toate sentimentele bune… care ard…. Si sa topeasca ele tot.
Tristete… mmmm… urasc sentimentul asta si totusi ma atinge. "
Si o melodie care e pentru Andrei Tataru. Dumnezeu sa il odihneasca in pace ! :(


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu