18 mai 2010

Tuturor celor care si'au pus amprenta asupra mea




Am stat sa ma gandesc daca sa imi fac un blog sau nu. Hmm, grea decizie, dar Andra a reusit sa ma convinga sa incep sa scriu, desi eu credeam ca nu mai stiu sa pun pe foaie ce simt, ce traiesc, ce vad. Asa ca azi am inceput sa scriu, cam stangaci, precum un copil de clasa I, caruia ii e teama de ce e nou.
Asa ca vreau sa incep sa scriu despre persoanele importante din viata mea, mai exact vreau sa le multumesc. Si acum sa incep:
- Mama -- ea e cel mai bun lucru din viata mea. Vreau sa ii multumesc ca mi'a dat viata, ca a avut grija de mine, ca a fost atenta sa cresc bine, sa fiu educata, sa imi fac viata mai usoara prin fortele proprii. Si as vrea sa stie ca si la 30 de ani as vrea sa ma tina in poala sau sa doarma cu mine in brate, pentru ca oricat de mult as creste stiu ca am nevoie de protectia ei. Si vreau sa ii mai zic mamei ca o apreciez enorm de mult ca, desi a avut destule greutati , ne'a dat o lectie de viata mie si Andreei, sora mea. Astfel am invatat de la ea ca viata are suisuri si coborasuri si ca tot ce ne ramane de facut e sa tinem capul sus in valtoarea vietii.
- Tata -- care desi nu mai este in viata din octombrie 2004, el traieste in inima familei noastre si ne lipseste enorm. Tata a fost omul de la care am invatat ce inseamna bunatatea, rabdarea, respectul pentru tine si pentru ceilalti. Tot de la el am invatat ca nu conteaza prima impresie, ca trebuie sa acordam oamenilor o sansa pentru a'i cunoaste. Am mai invatat ca e important sa fii un om bun, dar ca totul are o limita si ca nu trebuie sa ma las calcata in picioare si sa imi dau seama ca unii oameni profita de aceasta bunatate. M'a invatat ca razbunarea nu e o solutie pentru nimic.
- Andreea, sor'mea -- prin simpla ei nastere am inceput sa invat sa nu mai fiu egoista. Suntem firi total diferite: ea este foarte energica, ambitioasa, pe cand eu sunt mai "asezata", ca sa zic asa. De la ea am invatat ca iubirea pentru un frate/sora este totul. I'am zis ca viata fara ea ar insemna nebunie totala. Ea mi'este si prietena foarte buna, pe langa calitatea de sora. Ea imi stie toate secretele ( daca vreti sa aflati ceva nu incercati sa o mituiti, e degeaba !!! ) Numai ea stie cat am batut'o la cap cu problemele mele. :))
Si mai sunt o groaza de persoane care si'au pus amprenta asupra mea, dar despre aceste persoane o sa scriu in alte postari. O sa le acord si lor cateva randuri.

3 comentarii:

  1. Adica eu nu`ti sunt persona importanta !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello! Eu de ce aflu abia acum???? Ha...
    Bine ai venit! Și bine te-am văzut!
    Mulțumiri ca la Oscar, dar știu ce vrei să spui ;-)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere