20 mai 2010

La mine saptamana rock incepe de azi pana pe 31

Am ajuns si eu obosita de la facultate, dupa ce am prezentat un proiect care , credeti'ma, mi'a dat atatea emotii azi incat nu am putut manca decat un corn :P Si am intrat pe blogul Adei si m'am uitat sa vad  ce bloguri mai urmareste ea si am dat peste blogul lui Razvan si mi'a placut ideea lui de campanie. Asa ca ma alatur cu draga inima. Si sper sa va placa melodia . Eu o ador pentru ca in momentul de fata ma regasesc in ea. Dar si daca nu m'as regasi tot mi'ar placea. Enjoy yourself !


2 comentarii:

  1. Frumoasa alegere, Lorry! Chiar m-a lasat fara cuvinte... nu am ascultat niciodata melodia aceasta si asta chiar e ciudat!
    Ma bucur mult ca ti place campania!

    RăspundețiȘtergere
  2. Heii!!! Salutare!
    Mersi ca te alături campaniei! :*
    10 zile!!! Super tare!
    Frumoasă melodia!

    RăspundețiȘtergere