19 mai 2010

Cand ti'e greu... uita'te la asta si intelege ca dracul nu e chiar asa negru precum pare

Ma plictiseam si eu azi, ca tot omul, si ma uitam pe facebook sa vad la ce sa mai uita lumea si am dat peste ceva care practic m'a trezit din starea asta de nechef de viata.




Dupa ce am vazut aceasta poveste de viata mi'am dat seama cat de norocoasa sunt eu si ceilalti din jurul meu care nu se confrunta cu astfel de probleme. Am inceput sa apreciez mai mult viata si sa imi dau seama ca problemele mele de zi cu zi sunt neinsemnate in comparatie cu situatia prezentata mai sus.
Dupa ce am vazut asta mi'am dat seama ca ar trebui sa nu ma mai vait ca imi merg toate prost in ultima vreme, si ca tot ce ar trebui sa fac e sa iau atitudine, si asta ar trebui sa facem toti. Nu trebuie sa ne lasam coplesiti, sa ne plangem de mila ca " Vai, uite ce drama traiesc !!! " . Nu e nici o drama ca iubitul/iubita te'a parasit, ca nu mai ai bani de Mall sau de spart pe bautura in cluburi. Cred ca habar nu avem ca viata nu inseamna aceste superficialitati.
Mi'am dat seama ca viata putem sa o vedem cu alti ochi daca vrem. Uite'te la "omuletul" acesta. Nimic nu il impiedica sa zambeasca, sa iasa sa se simta bine. Pun pariu ca daca eu sau alte persoane ar fi fost in locul lui am fi fost deprimati. Si mai pun pariu ca multi dintre voi ati gandit asta: " Eu sa fiu in locul lui (Doamne fereste ! ) nu stiu cum as fi reactionat. Probabil ca as fi devenit un sedentar. Sau oricum mi'ar fi fost foarte greu sa ies in lume. " Si de ce sa iti fie greu sa iesi in lume? Pentru ca sunt multi care nu stiu cum sa reactioneze cand vad o astfel de persoana; se uita ca la un extraterestru. Unde ati trait oamenilor ??? Nu ati auzit de astfel de cazuri ? Hai ca partea asta cu holbatul pana la urma se mai poate trece cu vederea. Dar ce ne facem cu cei care o dau in nesimtire. Din cauza lor multe astfel de persoane cu probleme nu au increderea si atitudinea celui de mai sus.

In fine, am cam deviat de la ceea ce vroiam sa spun. Astfel de oameni ne invata sa ne multumim ca suntem intregi, ne invata sa vedem partea frumoasa a vietii, sa apreciem fiecare clipa si sa devenim mai recunoscatori. Eu una asta am realizat urmarind aceasta poveste de viata. Poate ca la un moment dat iar ma voi plange ca am nu stiu ce probleme... sentimentale... sau nu... si atunci as vrea ca prietenii mei sa imi aduca aminte ca dracul nu e atat de negru precum pare. Si stiu ca aceasta expresie ma va duce cu gandul la omuletul de pe youtube cu zambetul senin si sincer, dar care nu avea maini si picioare.

4 comentarii:

  1. felicitari pentru campanie :), de laudat.



    (De ce nu treci pe wordpress?)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, dar ideea campaniei nu a fost a mea, ci a lui Razvan. Si nu stiu de ce nu trec pe wordpress. :) Da'mi un motiv. Si poate voi trece

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt doua motive pentru care sa treci pe wordpress:

    1. in timp blogspotul iti va face probleme tehnice.

    2. pentru cei de pe wordpress e "peste mana" sa dea commenturi pe blogspot.. (intotdeauna trebuie scrisa o parola de siguranta pentru a preveni spamul) :-"

    ai exemplul blogurilor mari, care sunt toate pe wordpress :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci frumos. O sa ma gandesc si poate o sa trec :)

    RăspundețiȘtergere