14 februarie 2017

Scrisoare catre sufletul meu pereche

                                                                    Scumpul meu,

       Azi scriu despre tine. Gata cu postarile triste, cu inima franta. N-am mai scris demult, pentru ca am fost ocupata sa fiu fericita langa tine. Si cand ma gandesc ca la inceputul relatiei eram atat de bulversata, atat de prinsa in furtuna sufletului meu incat nu vedeam clar cine esti, ce vrei de la mine si mai ales imi era greu sa am incredere in tine.Dar nu te-ai lasat, Ai avut rabdare cu mine si mi-ai aratat cine esti. Mi-ai aratat ca esti diferit fata de tot ce am intalnit pana acum, nu mi-ai spus cuvinte care sa nu fie cumva intarite si de fapte. Si usor-usor am ajuns sa vad cine esti: Sufletul meu pereche.
       Stiu ca te-am cautat si am vorbit despre tine inainte de a te cunoaste, dar credeam ca vei ramane doar o plasmuire a imaginatiei si a dorintei mele. Mi-ar fi placut sa fi fost acolo sa ma auzi de fiecare data cand vorbeam despre tine, fara ca macar sa iti fi stiut chipul.Mi-ar fi placut sa te fi cunoscut mai demult, ca sa ma scutesti de inima franta, dar toate au un scop in viata asta. Trebuia sa intalnesc persoanele nepotrivite mie ca sa pot imi da seama mai bine pe viitor cine este persoana potrivita mie.
        Te iubesc, pur si simplu. Iti multumesc pentru ca nu ai renuntat la mine cand poate ti-am dat batai de cap. Iti multumesc pentru grija pe care mi-o porti, pentru zambetele din fiecare zi, pentru linistea sufleteasca de care am parte alaturi de tine, pentru tot ce sunt acum si pentru ca ma iubesti asa cum sunt.



       Si las aici melodia noasta.

https://www.youtube.com/watch?v=PsCV61zsdtA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu